Sunday, August 21, 2011

Би Монгол Хүн

Би Монгол хүн учраас Монгол улсын ирээдүйд итгэдэг
Би залуу хүн учраас нийгэмд дэх байр сууриа зөв олж сайн сайхан амьдрах учиртай. Надад муу амьдрах эрх үгүй. Тийм эрх чөлөө ч хэрэггүй.
Би мөнх тэнгэртээ тэмүүлж хөлд орсон шиг ээ . . .
Би мөнх галын дуун анирт тэмүүлж хэлд  орсон шигээ . . .  
Ямагт оргилж,  лугшиж, мэдэрч амьдарна.
- Өнгөрсөн 70 жилийн лоозон амьдрал сайхан уу?
- Эсвэл 200 жилийн Хар манжийн дарлал уу ? 
- Эс бөгөөс Бага хаадын үеийн бутралын бусдын золиос уу? 
Цаашид ч тэр Монгол улсын эрх чөлөөг та бид дэлхийн хэмжээнд хэрхэн баталгаатай болгосон юм бэ?  Мөнхийн өндөлзөл мөнхөд оршиж буйг ямагт санаж, үүлэн чөлөөнд олдсон энэ л цаг үеийн  эх орныхоо эх орон болсон Монгол хүн та
Илүү хүчирхэг
Илүү хүнлэг
Илүү хариуцлагтай байхын төлөө алхам тутамдаа ухаан зарж яв.
Амьдралын хором мөчийг өнгөрөөх тусам ухаан суух нь,  хүмүүнд өөрт нь ухаан тэлэхийн жаргалыг илүү ихээр мэдрүүлэх нь үнэхээр гайхалтай . . .

No comments:

Post a Comment